ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





میخواهم امشب به تو بگویم ...!

عکس های عاشقانه جدید بدون آرم

میخواهم امشب به تو بگویم ...!

آسمانی تاریک ، انتظار شبانه برای دیدن چهره ماه تو ....

پایان انتظار دیدن چهره ماهت ، نفسی تازه از یک دیدار عاشقانه در میان ستارگان همراه

با چند قطره اشک شوق در چشمهایم !

در تب و تاب گفتن کلامی که به تو بگویم دوستت دارم ! اما نمیتوانم!

تو را میپرستم بعد از او که تو را برایم آفرید !

امشب رازی در دلم نهفته است  که تا به حال قلبم آن را به تو نگفته است !

میخواهم امشب به تو بگویم ...... بگویم که ...دیگر تنها نیستم !

از لحظه ای که تو آمدی بی قرار یک لحظه تنهایی برای باور این عشق رویایی هستم!

تنها نیستم ، یا با تو ام یا به یاد تو .....

میخواهم امشب به تو بگویم .... بگویم که... خیلی خوشبختم از اینکه تو را دارم !

تو را دارم و روزی صدها بار او که تو را به من داد شکر میکنم !

تو برایم یک هدیه باارزشی ، هدیه ای از طرف خدا ، برای این قلب تنها ، تا آخر دنیا !

میخواهم امشب به تو بگویم ... بگویم که بدون هرگز ...

هرگز نمیتوانم ، بمانم در این دنیا ، نفس بکشم ، زندگی کنم برای فردا ... یک فردای پوچ

که بی تو نه لحظه قشنگی در آن است و نه پایان شیرینی دارد !

امشب میخواهم به تو بگویم ... بگویم تو را میخواهم برای همیشه ، تا آخرین نفس ،

آخرین نفسی که به عشق تو با همان نفس آخر از این دنیا بروم !

میخواهم امشب  به تو بگویم ، بگویم که .... تو .... را ....خیلی دوست دارم ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 5:23 | |